Jak na zákazníky, kteří ještě neuzráli k utržení

Jak na zákazníky, kteří ještě neuzráli"Dva lidi ze sta u vás nakoupí. Většina firem se ve svém byznysu zaměřuje ale právě jen na ty dva, co ovšem ten zbytek? Když u vás takoví lidi neutratí peníze teď, můžou přece v budoucnu," bylo možno slyšet z úst Avinashe Kaushika na Marketing Festivalu. Zdá se, že je to největší problém českého byznysu na internetu, ale i mimo něj. Všichni by chtěli sklízet hned a vinou tohoto přístupu zůstane 98% zákazníků jako nedozrálá jablka na stromě a otrhá je někdo jiný. Chcete-li mít lepší obchodní úspěch, musíte s tím něco udělat.
 

Připomíná mi to anekdotu ze starých časů:
"Pojďte si něco koupit, mladý pane," láká trhovec.
"Když já nemám peníze."
"Tak tu nezacláněj a padej odsud, kluku umouněný!"

"Jenže vy potřebujete, aby u vás zákazníci "zacláněli" co nejdéle."


Zdržujte zákazníky

Jenže vy potřebujete, aby u vás zákazníci "zacláněli" co nejdéle. Zvyšujete tak totiž pravděpodobnost, že až budou chtít koupit, obrátí se právě na vás. Jaké vůbec máte alternativy? Pokud děláte byznys na internetu, tak pravděpodobně jen záložky v prohlížeči a čelnou pozici ve vyhledávačích. První je hodně nespolehlivé, druhé hodně drahé.

Jde tedy o to, abyste péči, kterou (snad) věnujete svým zákazníkům, rozšířili i na ne-zákazníky. Hlavně je přestaňte neustále povzbuzovat, aby nakoupili. Existuje sice domněnka, že budete-li je bombardovat nabídkami "s omezenou platností" vytrvale a dostatečně intenzivně, nakonec jednou povolí, ale máte takové zkušenosti? Skutečně jste na stu procentech?

žárovkaAni triky, ani nezájem o zákazníky, jak to dělají řetězce. Rád se s vámi podělím o lepší způsob, jak prosperovat v maloobchodě i dalších oborech podnikání. Dokonce jak vyniknout nad velkou konkurenci a být lepší než oni. Program PARTNER PLUS vznikl právě proto, aby se tradiční podnikatelé zbavili starostí o budoucnost. Přidejte se


Vytvářejte "lepkavé" sítě

Máte poměrně dost nástrojů, abyste si udrželi dostatečnou pozornost, i když se třeba neodvážíte vydat za hranice internetu. Web s kvalitním obsahem, sociální sítě, newslettery, diskuse, e-maily, to všechno je jen zapotřebí propojit do jednotné sítě, která udrží vaše ne-zákazníky jako pavučina mouchy. Samozřejmě ne proto, abyste je vysáli. Cílem je poutat jejich pozornost. Jednak aby nepošilhávali po konkurenci, jednak aby v tom okamžiku, kdy opravdu budou chtít koupit, šli najisto a zcela samozřejmě k vám ( přečtěte si také v knize Intuitivní marketing pro 21. století).

Ano, je to běh na dlouhou trať. Těžko se budete moci chlubit, že jste za měsíc vydělali pár milionů. Jenže po některých z těch, kteří se takto chlubili, dnes už neštěkne ani pes. A vy přece chcete podnikat déle než třicet dní?  Proto vám nabízíme partnerství v programu PARTNER PLUS.

  Komentáře: Vyplatí se i takovým zákazníkům věnovat čas?

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.