Jak si pijáci vyladili reklamu

Jak si pijáci vyladili reklamu O vzniku piva Pardál jsem už před časem psal v článku Jak jsme si vytvořili Pardála. Šlo zřejmě o první rozsáhlé zapojení konzumentů do vzniku samotného produktu na našem území a výsledky překonaly všechna očekávání. Naposledy o tom hovořila na konferenci Retail in Detail Alena Mazancová, manažerka značky. Plán prodeje byl podle jejích informací neuvěřitelným způsobem překročen.

Od samého počátku se pijáci angažovali nejen v "ladění" chuti, ale také v reklamě. Vedle osobní angažovanosti na různých akcích to byly zejména nápadité billboardy. S plánem rozšířit Pardála na celé území České republiky a s nástupem nové jedenáctky Echt však bylo třeba reklamní záběr rozšířit. Od původní malorozpočtové propagace (patřilo k ní například využití obecních rozhlasů) tak Budvar přešel k použití klasických nástrojů. I tam však účinkují hrdí tvůrci Pardála. Možná jste už viděli televizní reklamu. Na mě osobně zapůsobila poněkud chaoticky, cítil jsem napětí mezi obsahem a jeho "uspěchaným" ztvárněním. Jak jsem ale zjistil po shlédnutí kompletní nesestříhané verze, na jinak skvělé reklamě se podepsalo zkrácení pro potřeby (a ceny) prezentace v televizi.

Věděli jste, že do pěti let od začátku podnikání skončí 77 % podnikatelů, kteří se spoléhají pouze na vlastní vědomosti, ale jen 7 % těch, kteří používají nějaké komplexní know-how? Rozdíl v úspěšnosti je tak zásadní, že je dobré se zajímat, v čem to vlastně je. V PARTNER PLUS takové know-how máme.

Naštěstí máte možnost i vy shlédnout celou reklamu o tom, jak si pijáci vyladili nejen pivo, ale také jeho propagaci.

A na YouTube najdete i další "dokumentární" snímky, mapující vznik značky.

  Komentáře: Sedí vám styl reklamy na Pardála?

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.