Intuitivní podnikatelé snadno vydělávají s mobilem a vy můžete také
Ukázal jsem mu esemesku, která mi právě došla: Obdržíte 20,60 Kč a 0,87 SP za váš nákup v restauraci. "Dostal jsem odměnu za to, že jsem se najedl," vysvětlil jsem mu s úsměvem. Bylo vidět, že mu ten podivný výdělek pořádně vrtá hlavou.
"To bude asi nějaká ta předplacená karta, co si ji koupíš a pak dostáváš slevy, ne?" zkoušel to. Zavrtěl jsem hlavou. "Je to zadarmo."
"Takže chceš říct, že jen tak zadarmo ukážeš nějakou aplikaci a v restauraci ti dají dvacku? Takový vůl nejsem, abych ti to spolkl i s navijákem."
"Přesně tak," napínal jsem ho. "Prostě si stáhneš aplikaci a všichni ti začnou dávat peníze. V restauraci, u Bati, dokonce za nákup auta. A to v procentech, takže si dovedeš představit, kolik za to fáro dostaneš."
Když už mu oči lezly z důlků, slitoval jsem se nad ním. "To je věrnostní karta Cashback World. Zdarma se zaregistruješ, zdarma stáhneš aplikaci, nebo použiješ plastovou kartu, a jdeš tam, kde vidíš logo Cashback World.
"Aha," zasmušil se. "Tak to není nic pro mě. Já nemám čas hledat, kde je nějaké logo."
"Ani nemusíš," řekl jsem a ukázal mu displej mobilu. "Tady se ti ukáže, kde jsou v okolí partneři, kteří výhody Cashback World dávají. Vidíš, je tedy i restaurace, ve které právě sedíme."
"Chceš říct, že nemusím dát ani korunu, že nemusím ani hnout prstem a lítat po okolí, a přesto dostanu za každý nákup peníze? Proč už o tom dávno nevím?" Na to jsem neměl odpověď. Hlavně že se to dozvěděl alespoň teď.
A to platí i pro vás. Jdete do prodejny a tomu, kdo nakoupil před vámi, pípne v kapse esemeska. Právě dostal svoji odměnu za to, že nakupuje. Vy zatím nemáte nic. Přitom vás od této možnosti dělají jen bezplatná registrace. Proč přicházet o peníze, když je můžete dostat zadarmo? Intuitivní podnikatel ví, že moře sestává z kapek a každá koruna, kterou může bez námahy ušetřit, se hodí. Zaregistrujte se a vydělávejte.

Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.