Marketing a komunikace

Jak se orientovat na zákazníka?

Jak se orientovat na zákazníka?Že se orientuje na zákazníka, to si myslí většina podnikatelů. Podle čeho se ale pozná, jestli ano nebo ne? V jedné prodejně nábytku se prodavačka neustále plížila tři kroky za mnou. Zeptal jsem se pak majitele, proč. "Aby mi mohla poradit, kdybych to potřeboval?" Obchodník odpověděl: "Ale ne, hlídala, aby něco nezmizelo." Zaměření na zákazníka by mělo vypadat jinak. »

Aby se zákazník cítil jako doma

Aby se zákazník cítil jako domaJak nenaštvat zákazníky? Inspirujte se. Doba už zase přeje výstavám a veletrhů a je jisté, že nejeden zákazník se tam vydá nejen proto, aby zjistil, co je nového, ale především aby se po dlouhé době zase sešel se známými, nebo i jen poklábosil s obchodníky na stáncích. A některé situace nám mohou být inspirací i pro každodenní praxi. Jak se chovat k zákazníkům, aby se u vás cítili jako doma »

Proč je důležité, aby vás zákazníci vnímali jako značku

Proč je důležité, aby vás zákazníci vnímali jako značkuProč je vnímání značky důležité? Protože jste buď značka, nebo nic. Odborníci tlačili na Apple, že musí mít v portfoliu levný mobilní telefon, aby mohl konkurovat androidům. Tak vznikl plastový model iPhone 5c. Jenže to byl propadák. Pochybuji, že by tito experti museli zaplatit škody, ale můžeme si z toho vzít poučení a naslouchat jen těm, kteří se nejdřív zajímají, jak lidé danou značku vnímají »

Chcete zaujmout zákazníky? Ukažte své podnikání jinak

Chcete zaujmout zákazníky? Ukažte své podnikání jinakJedna maličkost významně ovlivní váš úspěch u zákazníků. Použijte ji. Také o sobě zákazníkům říkáte, že pečete chleba, vyrábíte jízdní kola, prodáváte auta nebo potraviny, provozujete pizzerii? Chyba. Nejste-li v tom moc úspěšní, pak je zřejmě tady v tom váš problém. Přitom stačí změnit málo a všechno se obrátí k lepšímu. Přidejte do marketingu prvek, který to zajistí... »

Je vaše podnikání sexy?

Jak dosáhnout toho, aby vaše podnikání bylo sexy? Často jsem jezdil kolem jednoho rychlého občerstvení na okraji města. Dříve tam prodávali čerpadla, a buď se změnil majitel, nebo se ten stávající rozhodl, že otevřít bufet bude lepší byznys. Podle prázdného parkoviště jsem měl ale pocit, že mu tahle sázka nevychází. Kdyby u silnice nestály poutače zvoucí na kávu a čočkovou polévku... »

Stránky