Z archivu newsletterů: Zákazník chce informace hned a kompletní

Zákazník chce informace hned a kompletní(Co jste si mohli přečíst v roce 2005 - z archivu newsletterů) Hledal jsem internetových stránkách tak jednoduchou věc, jakou je provozní doba místní pobočky energetické společnosti. Je jistě lepší a snadnější podívat se na web, než zbytečně jet deset kilometrů tam a deset nazpátek. Po půlhodině marného hledání jsem si ovšem začal myslet pravý opak. Nakonec jsem tak nějak intuitivně pochopil, že údaj, který je uvedený pro hlavní pobočku, platí i pro všechny ostatní.

Velmi často se snažíme zákazníkům poskytnout informace, ale nestaráme se už, zda je schopen je přijmout a zda mu vůbec k něčemu budou. Někdy to vypadá, jako by jediným důvodem, proč takové informace dávat, bylo odškrtnutí nějakého políčka v seznamu povinností. Případně "dělání si reklamy", ovšem způsobem naprosto neúčinným, ba odpuzujícím.

"Zákazník chce informace hned - a kompletní. Na tom postavte svůj marketing na internetu."


Zákazník chce informace, ne projevy

Všimněte si, kolik firemních webů a kolik informačních bulletinů pro zákazníky začíná sáhodlouhým projevem generálního ředitele, kolik nabídkových dopisů hned na začátku ohromuje zákazníka výčtem úspěchů a postavení nabízejícího a jak často jsou k informování zákazníků používány formulace, vyjadřující názor, že "my vše víme nejlépe".

Zákazník chce informace hned - a kompletní. Na tom postavte svůj marketing na internetu ( Také v článku Informace prodávají).

žárovkaAni triky, ani nezájem o zákazníky, jak to dělají řetězce. Rád se s vámi podělím o lepší způsob, jak prosperovat v maloobchodě i dalších oborech podnikání. Dokonce jak vyniknout nad velkou konkurenci a být lepší než oni. Program PARTNER PLUS vznikl právě proto, aby se tradiční podnikatelé zbavili starostí o budoucnost. Přidejte se


Co můžete udělat pro svůj úspěch

Zákazník - zvláště na internetu - netouží po chlubení a přehledu úspěchů dodavatele. Stejně tak si před nákupem v supermarketu nebude zjišťovat, kde má daný obchodní řetězec všude po světě pobočky, jak se jmenuje pan ředitel a kolik měli za poslední rok zisku. Zajímá ho spíše, do kolika hodin je otevřeno, kolik stojí rohlíky a nejsou-li gumové. Na vašich internetových stránkách tedy nehledá chlubení, končící výzvou, aby vám zatelefonoval. Kdyby chtěl použít telefonu, už by to udělal dávno. Hledá-li na vašem webu, má k tomu zřejmě důvod - chce informace rychle, chce je přesně a možná se mu také nechce někomu sáhodlouze vysvětlovat, o co a proč má vlastně zájem. Pokud mu takové informace nedáte, může jít jinam. Konkurenci jistě máte...

Dívejte se tedy na poskytování informací pohledem zákazníka. Není důležité, co mu chcete říci, ale co chce vědět. A to někdy může být pořádný rozdíl!  Program PARTNER PLUS vám v tom pomůže.

  Komentáře: Dostáváte informace, o které nestojíte?

 

Intuitivní noviny

Každý měsíc vám pošlu emailem originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



Inspirace ze Školy milionářů

Jednou za měsíc inspirace pro každého, kdo chce stát pevně na vlastních nohou.



 
Informace o nakládání s osobními daty zde.