Intuitivní podnikatelé zlepšují své podnikání 250krát v roce

 

Jestliže každý den zlepšíte nějakou maličkost, pak za rok uděláte kolem 250 zlepšení (nebudete-li vylepšovat také ve volné dny a svátky). To už je dostatečně velké číslo, aby se viditelně změnila úroveň vašeho byznysu. I malými krůčky se dá dojít k velké přeměně. Je však třeba dodržovat některá pravidla. Mám tu pro vás čtyři nejdůležitější.

 
Jak zlepšit své podnikání a zvýšit prodej 250 dní v roce
 
O dalších námětech, co a jak ve vašem podnikání vylepšit, se dočtete na konci článku.

Skautík přišel pozdě do školy a omlouvá se, že převáděl nějakou babičku přes ulici, aby si mohl poznačit dobrý skutek. "A to ti to trvalo půl hodiny?" nevěří paní učitelka. "Když ona přejít nechtěla." Podobné je to se zlepšeními pro "odfajfknutí". To, co uděláte, musí mít smysl a musí něco přinést. Proto přemýšlejte dopředu. Pokud ve čtyři hodiny odpoledne začnete dumat, co ten den vylepšit, pravděpodobně vás napadne jen nějaká ta "babička".

"Mějte na paměti, že věci mají tendenci vracet se do původního stavu."


Intuitivní podnikatel se nespokojí s málem

Mecenáš navštíví psychiatrickou léčebnu a ředitel ho provází areálem. Uvidí také pacienty skákající do bazénu. "Jakou mají radost," podotkne host. "A co teprve, když jim ho napustíme," dodá manažer. Bez vody nelze plavat a bez nedostatků zlepšovat. Musíte tedy nejdříve napnout zrak a pozornost, abyste odhalili "maličkosti", které vašim zákazníkům znepříjemňují život a vám kazí byznys. Pokud už trpíte provozní slepotou, požádejte někoho nezaujatého (nebo rovnou vaše klienty), aby se kriticky podíval na vaše podnikání.

"Od čeho máte ty dvě jizvy na čele?" ptá se posluchačka na přednášce věhlasného cestovatele. "Tu první ránu mi způsobil australský domorodec, když po mně vrhl bumerang." "A tu druhou?" "Tu jsem utržil, když jsem mu ho hodil nazpátek." Mějte na paměti, že věci mají tendenci vracet se do původního stavu. Pokud neuděláte změnu důsledně, za chvíli jako by zlepšení nebylo. Musíte sebe nebo své lidi po nějakou dobu hlídat, dokud se nový přístup nestane zvykem ( také v článku Jak motivovat prodavače, aby prodávali aktivně).

E-book Time management naruby od Miloše Tomana


Jen zlepšovat v intuitivním marketingu nestačí

"Tento automobil dokáže za šest vteřin zrychlit z nuly na tři sta kilometrů v hodině," chlubí se prodejce. "Úžasné," vydechne kupec. "A má tak účinné brzdy, že potom zastaví na deseti metrech." Zákazník opět nešetří chválou. "Také má vnitřní stěrač," pokračuje prodejce. "Ten vás pak seškrábne z předního skla." Jenom zlepšovat nestačí. Občas musíte přijít s něčím úplně novým a jiným. Někomu se to nepodaří za celou dobu podnikání, jiný chrlí nápady jako Etna. Nemusíte mít každý týden něco originálního, ale jednou za čas byste zákazníky překvapovat měli. Samozřejmě příjemně.

Intuitivní podnikatelé jsou fanatiky zlepšování. Jednak proto, že dobře vědí, že ani zdaleka nejsou dokonalí (a nespokojí se s heslem "To jim stačí!"). Za druhé i proto, že kdo se zastaví, ten zůstane pozadu. Hledejte tedy všechny možnosti, jak své podnikání neustále zdokonalovat.


Dobré? Sdílejte na sociálních sítích: