Newslettery Intuitivního marketingu

 

Podnikatelský úspěch podle intuitivního marketingu je založen na dvou pilířích: chytrých marketingových a prodejních postupech a osobní angažovanosti. O tom vám píšu newslettery už od roku 2005. za tu dobu jsem nasbíral spoustu dalších zkušeností a vědomostí, se kterými se mohu s vámi podělit.

 
Newslettery Intuitivního marketingu
 
V měsíčních vydáních Intuitivních novin vyvažuji oba zmíněné pilíře. Nejde mi jen o to, abych vám ukázal chytré marketingové nástroje, ale abych také podněcoval k hledání odpovědi na otázky, proč to všechno děláme.

Zaregistrujte se k odběru Intuitivních novin a dostávejte pravidelně velkou dávku inspirace.

Intuitivní noviny

Jednou měsíčně vám pošlu na váš e-mail originální čerstvou dávku inspirace v Intuitivních novinách



  

Informace, jak nakládáme s osobními daty, zde.