Intuitivní marketing: Věrnostní karta Cashback World - benefit pro vaše zaměstnance
 

Výzkumnice přikročila k dlouhé frontě táhnoucí se před kopírkou. "Promiňte, mám pět stránek, pustíte mě dopředu?" zeptala se. Vyhovělo jí 60 % lidí. "Můžu použít kopírku, protože mám naspěch?" ptala se při dalším pokusu. Tentokrát ji bylo ochotno nechat předběhnout 94 % čekajících. Pak se ale při třetím experimentu stalo něco zvláštního a nelogického.

 
Když se totiž zeptala "Můžu použít kopírku, protože potřebuji kopírovat?" vyhovělo jí 93 % lidí. Na její absurdní argument tedy pozitivně zareagovalo stejné množství čekajících, jako když uvedla rozumný důvod. Jak je to možné? V komunikaci totiž často klademe větší důraz na to, co vyjadřuje, než co obsahuje. Použijeme-li slovo "protože", dáváme druhým najevo, že nám stojí za vysvětlování. Že si jich vážíme. To zapůsobí, i když je zdůvodnění slabé nebo i absurdní.

Toto pravidlo platí v mnoha případech a situacích. Jedním z nich jsou i firemní benefity. Možná jste si už všimli, že u některých není ani tak důležitá jejich hodnota, jako spíš vědomí zaměstnanců, že si zaměstnavatel dal tu práci a vhodnou výhodu jim našel a zajistil. Platí to tedy zejména u benefitů, které nejsou docela běžné (ne například u stravenek).

Věrnostní karty Cashback World jsou takovým nestandardním benefitem. Zaměstnanec má možnost získávat slevy u řady obchodníků, v restauracích, službách atd. Včetně řetězců Tesco a Kaufland, čerpacích stanic OMV a restaurací McDonald's. Dostává-li například od vás stravenky, může čerpat i dvojité nebo trojité výhody. Je to, jako by měli při každém nákupu svátek a dostali jeden či více dárků.

Výhodou je, že pro zaměstnance i zaměstnavatele jsou zdarma. Zaměstnavatel pouze zajistí registraci zaměstnanců, případně se může stát za úplatu i správcem.

Kromě okamžitých výhod získají zaměstnanci s kartou (dnes už spíš s mobilní aplikací) zajímavé informační newsletter, členství v exkluzivní facebookové skupině, účast na živých akcích a další zajímavé přínosy.

Stáhněte si e-book Zákazník v akci

Možná že právě teď hledáte způsob, jak dát svým zaměstnancům najevo, že na ně myslíte, a že je to pro vás důležité. Zajistěte jim užitečný benefit, který zatím každý nemá. Je to snadné. Rádi vám vše osobně ukážeme.

Informace o nakládání s osobními daty zde.