Intuitivní marketing: Mám pro vaše zaměstnance zajímavý benefit
 
Blíží se bohužel doba, kdy budeme muset zase více přemýšlet, za co své peníze utratíme, a kdy bude potřeba si více všímat slev a jiných výhod. Nemám z toho žádnou radost, ale mám pro vás námět, jak můžete svým zaměstnancům ukázat, že na ně myslíte.

Obvykle se to dělá benefity, na které zaměstnavatel přispívá, nebo je celé hradí. I v tomto případě se dá říci, že jde o benefit. Ale na rozdíl od ostatních vás jako zaměstnavatele nestojí nic.

Tímto benefitem jsou věrnostní karty Cashback World. Zaměstnanci mají možnost získávat slevy u řady obchodníků, v restauracích, službách atd. Včetně řetězců Tesco a Kaufland, čerpacích stanic OMV a restaurací McDonald's. Dostává-li například od vás stravenky, může čerpat i dvojité nebo trojité výhody. Je to, jako by měli při každém nákupu svátek a dostali jeden či více dárků.

Výhodou je, že pro zaměstnance i zaměstnavatele jsou zdarma. Zaměstnavatel pouze zajistí nebo zprostředkuje registraci zaměstnanců a získá si tak jejich vděk.

Kromě okamžitých výhod získají zaměstnanci s kartou (dnes už spíš s mobilní aplikací) zajímavé informační newsletter, členství v exkluzivní facebookové skupině, účast na živých akcích a další zajímavé přínosy.

Stáhněte si informační leták

Možná že právě teď hledáte způsob, jak dát svým zaměstnancům najevo, že na ně myslíte, a že je to pro vás důležité. Zajistěte jim užitečný benefit, který zatím každý nemá. Je to snadné. Rádi vám vše osobně ukážeme. Chcete-li další informace, na něco se zeptat, popovídat si přes Skype, pošlete mi zprávu:

Informace o nakládání s osobními daty zde.