Intuitivní marketing: Podpořte své odběratele, posílíte i vlastní prosperitu
 

Někdy dokáže podnikatelský princip osvětlit i anekdota. Tato vypráví o dvou mužích, kteří se vsadili, že jeden druhého vezme na záda a vyšplhá s ním po fasádě mrakodrapu. Někdy v polovině tomu dole uklouzla noha a málem se zřítili. Nakonec se ale dostal až nahoru, shodil kamaráda ze zad a zafuněl: "Vyhrál jsem!" Ten druhý přitakal:" Ano, je to tak, ale v té polovině to vypadalo, že vyhraju já!"

 
Mezi dodavateli, ať už jsou to třeba pivovary, výrobce nebo velkoobchody, je pořád ještě rozšířený postoj, že pokud své zákazníky podpoří, tak jen v prodeji svého produktu. Třeba markýzami, tácky nebo plakáty se svojí značkou. Jenže když (obchodník nebo restauratér) v podnikání uklouzne, spadnete i vy.

Od podpory 1.0, která se zaměřuje jen na prodej vlastního zboží, je tedy potřeba přejít k podpoře 2.0, která pomáhá podnikatelským zákazníkům prosperovat v celé šíři. A to ve vlastním zájmu, protože takový dobře fungující podnikatel prodá i více vašich produktů. A v neposlední řadě takový přístup podpoří i jejich loajalitu.

Biblické rčení říká, že jen pošetilý staví na písku. Moudří budují pevné základy. Ve vašem případě jsou těmi základy vaši odběratelé i se svými zákazníky. Pevností pak jejich prosperita.

Jak toho dosáhnout a vybudovat pevné základy? Nástrojem nazvaným Aktivní prodej. S ním můžete masivně podpořit své odběratele a posílit jejich prosperitu. Přitom na vaší straně s nulovými nebo minimálními náklady.

V době, kdy se mění pravidla, restaurace se obávají problémů a koncem stravenek a možná i další krize, je důležité se tomuto tématu věnovat. Seznamte se s Aktivním prodejem. Ukážu vám osobně, jak funguje, jak ho můžete použít pro podporu vašich zákazníků a tím i vašeho podnikání.Chcete-li další informace, na něco se zeptat, sejít se nebo si popovídat přes Skype, pošlete mi zprávu.

Informace o nakládání s osobními daty zde.