Prodej

Jak se vypořádat s tím, že všichni zákazníci jsou sobci

Jak se vypořádat s tím, že všichni zákazníci jsou sobciChcete-li prodat, nesmíte mluvit o sobě, ale o zákaznících. "Ani se na to video nepodíval, stěžoval si obchodní zástupce. "A když jsem začal povídat, jakou máme tradici, zarazil mě a zeptal se, co on s tím. Je to vůbec možné?" Evidentně ano. Zákazníci jsou totiž sobci a nemyslí na nic jiného než na svůj prospěch. Pokud chcete být úspěšní v prodeji, naučte se s tím počítat a pracovat.

Nástroj, který překvapivě zvýší úspěšnost vašich obchodních jednání

Nástroj, který překvapivě zvýší úspěšnost vašich obchodních jednáníPředstavím vám nástroj, který je snadné používat. Ale výsledky jsou překvapující. Sedím naproti zákazníkovi a usmívám se. Usmívám proto, že přesně vím, co řekne, jak mu na to odpovím a jak potom zareaguje. Jsem snad jasnovidec? Nebo jde o nějakou ezoteriku? Vůbec ne. Jen znám a používám jeden užitečný a účinný postup. Tento nástroj dokáže...

Mýtus o přátelském obchodování aneb Jak to dělá profesionál

Mýtus o přátelském obchodování aneb Jak to dělá profesionálJe v B2B nejdůležitější mít se zákazníkem přátelské vztahy a pak jde všechno samo? Ne, objednávku vám většina zákazníků zadarmo nedá. Ve francouzské podobě soutěže "Chcete být milionářem" prý publikum napovídá správně jen tomu, kdo si to podle něj zaslouží. U koho nejde o štěstí, ale opravdu něco ví. Podobně se chovají i vaši zákazníci, i když nejsou Francouzi.

Kdo prodá víc? Tvrďáci nebo rozdavači slev?

Kdo víc prodá? Tvrďáci nebo rozdavači slev?Slevy do obchodu patří, jinak by se nepoužívaly. Ale je potřeba s nimi správně zacházet. Mám dát zákazníkovi slevu? Otázka na LinkedIn vyvolala řadu reakcí. Většina z nich se nesla v duchu "v žádném případě, nejsme tržnice, važte si své práce, ukažte mu leták Penny Marketu, že slevy dostane tam…" Jak se zdá, většinou jsme v jednání se zákazníky pořádní tvrďáci.

Podnikání bez prodeje nemá šanci

Intuitivní marketing: Bez prodeje není a nemůže být podnikatel úspěšnýNěkteří podnikatelé říkají, že prodej nemají rádi. Považují ho za obtěžování. Ale bez prodeje nemůžete být v byznyse úspěšní. Proto si ho zamilujte. Na počátku 15. století byla Čína námořní i technologickou velmocí. Součástí loďstva, které se vydávalo do celého okolního světa, bylo 62 devítistěžňových "lodí pokladů", největších, jaké kdy byly ze dřeva postaveny.

Stránky