Prodej

Cookie: Jak oslovovat zákazníky, když to nepůjde po telefonu?

Cookie: Jak oslovovat zákazníky, když to nepůjde po telefonu?"Já se z toho po…," nadával prodejce. "Oni snad chtějí zakázat obchodování. Jak mám oslovovat zákazníky, když už to nejde ani telefonem?" Právě se dozvěděl, že od Nového roku už nebudou takzvané cold call, tedy volání bez vyžádání, možné. Po omezení e-mailů je to další hřebíček do rakve prodeje. Nebo ne?
Jak oslovit zákazníky, když se skoro nic nemůže »

Jak využít chybu konkurence a udělat dobrý obchod

Jak využít chybu konkurence a udělat dobrý obchod"Byla už tady vaše konkurence," řekl mi zákazník, když jsme se posadili ke stolu. "Hrozně vás pomlouvali. Tak jsem si říkal, co na vás asi je, že se vás tak bojí? Proto jsem vás pozval." Zakázku jsem získal. Konkurenční firma totiž udělala chybu. Pojďme se podívat, co bylo špatně a jak...
Konkurence vás totiž může porazit vaší vlastní vinou »

Jak se vypořádat s tím, že všichni zákazníci jsou sobci

Jak se vypořádat s tím, že všichni zákazníci jsou sobci"Ani se na to video nepodíval, stěžoval si obchodní zástupce. "A když jsem začal povídat, jakou máme tradici, zarazil mě a zeptal se, co on s tím. Je to vůbec možné?" Evidentně ano. Zákazníci jsou totiž sobci a nemyslí na nic jiného než na svůj prospěch. Pokud chcete být úspěšní v prodeji, naučte se...
Chcete-li prodat, nesmíte mluvit o sobě, ale o zákaznících »

Nástroj, který překvapivě zvýší úspěšnost vašich obchodních jednání

Nástroj, který překvapivě zvýší úspěšnost vašich obchodních jednáníSedím naproti zákazníkovi a usmívám se. Usmívám proto, že přesně vím, co řekne, jak mu na to odpovím a jak potom zareaguje. Jsem snad jasnovidec? Nebo jde o nějakou ezoteriku? Vůbec ne. Jen znám a používám jeden užitečný a účinný postup. Tento nástroj dokáže...
Představím vám nástroj, který je snadné používat. Ale výsledky jsou překvapující »

Stránky