Nástroj, který překvapivě zvýší úspěšnost vašich obchodních jednání

 

Představím vám nástroj, který je snadné používat. Ale výsledky jsou překvapující. Sedím naproti zákazníkovi a usmívám se. Usmívám proto, že přesně vím, co řekne, jak mu na to odpovím a jak potom zareaguje. Jsem snad jasnovidec? Nebo jde o nějakou ezoteriku? Vůbec ne. Jen znám a používám jeden užitečný a účinný postup. Tento nástroj dokáže zefektivnit vaše jednání.

 
Nástroj, který překvapivě zvýší úspěšnost vašich obchodních jednání
 
Jsou obchodníci, kteří na přípravu kašlou. Drží se názoru, že žádný plán nevydrží konfrontaci se zákazníkem. Ti chytřejší sbírají před schůzkou informace. Díky tomu přicházejí přece jen připravenější. I to už je ale zastaralý přístup, který nestačí. Připravujte se na jednání jinak.

"I když název působí dojmem, že jde o něco složitého, opak je pravdou."

První fáze je stejná jako dřív, tedy sběr informací. Nemůžete vařit z vody. Pak ale přijde čas na nástroj, který už sice špičkoví obchodníci nějaký čas využívají, ale rozšířený zatím moc není. Jmenuje se "mentální příprava". I když název působí dojmem, že jde o něco složitého, opak je pravdou.

Jak se mentálně připravovat? Jednoduše večer před jednáním zavřete oči a představujte si průběh schůzky. Přehrávejte si, co říkáte vy, jak odpovídá zákazník… Nejlépe několikrát dokola. Důležité je uvolnit se a netlačit na pilu. Jde přece jen o přípravu a nemusíte mít všechno do detailu přesně. Více než vědomí totiž v tomto případě pracuje podvědomí. A pokud už máte nějakou praxi, zjistíte brzy zajímavou věc: Děj ve vaší hlavě ožije a běží jako film, který už nemusíte krok za krokem řídit. Intuice to obstará za vás ( více také v e-booku Výtah k úspěchu).

Doktor Biasiotto z Chicagské univerzity provedl jeden zajímavý experiment. Basketbalisty rozdělil do tří skupin. Jedna trénovala hody na koš. Druhá si to jen představovala, tedy trénovala mentálně. A třetí nedělala nic. Že se netrénující sportovci nijak nezlepšili, jistě není žádným překvapením. Tím je zjištění, že u prvních dvou skupin došlo ke stejnému zlepšení výkonnosti. Mentální trénink měl tedy stejný účinek jako ten reálný.

Časem, nebo možná hned zjistíte, že skutečná schůzka se až překvapivě podobá té "vysněné". Není divu, intuice pracuje s takovým množstvím informací, o jakém se nám ani nezdá. Vědí to třeba sportovci, pro které je mentální trénink běžnou věcí. A když stojí na stupni vítězů, jde o stejný obrázek, jaký viděli mnoho večerů předtím.

Nebečte se stádem! Jak vidíte, je to jednouché. Pro mentální trénink nepotřebujete žádné pomůcky. Pouze jednu, a to zásadní. Jde o důvěru. Pokud nevěříte, že tento nástroj funguje, nemá pro vás žádný význam. Jak jsem si všiml, lidé, kteří se při těchto návodech tváří nedůvěřivě nebo si rovnou ťukají na čelo, neumí přijímat. Chtějí mít všechno zaplacené vlastní dřinou, žádné zkratky a pomůcky. Doporučím vám proti další trénink, tentokrát v přijímání výhod.

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde