Rozvoj podnikání

Škola milionářů - tipy na stažení

Škola milionářů - tipy na staženíSáhněte si zdarma publikace, podcasty a videa, které vám pomohou na sobě pracovat a zdokonalovat se. Jsou jak z mé dílny, tak upozorňuji na zajímavosti i na dalších stránkách. Jsou to moje osobní tipy, takže to prosím nechápejte jako vyčerpávající výčet. Naopak, pokud máte nějaký dobrý tip, pošlete mi ho, pokud bude zajímavý, rád ho dám k dispozici všem.
A protože jsme se tu sešli za účelem vzdělávání, než se pustíte do stahování a potom čtení, poslouchání a dívání, podělím se s vámi o pár „učitelských“ rad.

Samoobslužné příručky pro menší podnikatele

Samoobslužné interaktivní publikaceNa začátku jsou otázky: Jak jsem na tom? Mám rezervy, a kde? Může mi moje prodejna, restaurace, kadeřnictví atd. fungovat a vydělávat lépe? Dokáži se ubránit silnější a levnější konkurenci? Mohu vůbec přežít? Odpovědět si na ně sám není jednoduché. Objednat si poradce, který by to snad zvládl, stojí spoustu peněz. A ne každý z nás má radost, když mu někdo „chytrý“ ukazuje, co dělá špatně. Nakonec máte pocit, že to, co se mu nelíbí, vám vyhovuje. Je tedy vůbec možné tento rozpor vyřešit? Dříve nebylo, ale teď jsou tu jedinečné samoobslužné příručky.

PARTNER BENEFIT - pro zaměstnavatele

PARTNER BENEFIT - pro zaměstnavateleZaměstnavatelé v Česku se aktuálně potýkají s nedostatkem zaměstnanců a někteří už musí omezovat výrobu. V médiích se objevují zprávy, že řada výrobců nestíhá plnit smluvní dodávky. To se logicky odráží i ve snaze firem nalákat nové pracovníky a udržet si ty stávající s pomocí různých benefitů. Něco to samozřejmě stojí, a ještě je potřeba souběžně navyšovat mzdy. Proto je zajímavý nový program PARTNER BENEFIT, který si na sebe jednak sám vydělá, jednak může i přinést nezanedbatelnou částku do podnikové pokladny.

Věrnostní program pro menší podnikatele

Věrnostní programProč se zabývat věrnostními kartami? Podívejme se nejdříve na fakta o postojích zákazníků. Podle nedávné studie společnosti GfK Czech stoupl za poslední dva roky počet vlastníků klubových karet maloobchodních prodejen o více než desetinu. 94 % zákazníků aktivně používá alespoň jednu věrnostní kartu, ale běžně jich v peněžence nosíme kolem deseti. Nejrozšířenější jsou karty řetězců, především s rychloobrátkovým zbožím, drogerií a také lékáren. Vlastníci věrnostních karet je přitom používají při každém nákupu.

PARTNER PLUS - pro pivovary a výrobce nápojů

PARTNER PLUS - pro pivovary a výrobce nápojůV nedávné době se ukázalo, jak dokáží některá opatření ze dne na den změnit situaci na trhu. Přestože řada dodavatelů v době zavádění EET podpořila majitele hospod a restaurací, více jak 1000 jich skončilo. Byli to možná i vaši zákazníci. A podobný úbytek odběratelů může nastat kdykoliv. Je tedy ve vašem zájmu, abyste je podporovali více než jen jednorázovou akcí. Pokud pomůžete podnikatelům, kteří prodávají vaše produkty, aby rostli a jejich prodeje se zvyšovaly, pak současně pomůžete i sobě, aby prodej vašich produktů a váš podíl na trhu rostl.

Stránky