Cookie: Jak dobrá i špatná rozhodnutí mění váš život

 

Jsou rozhodnutí, která změní váš život. Nebo nezmění, k vaší škodě. Je proto potřeba se umět rozhodnout. Firmu Apple Computer založili 1. dubna 1976 tři společníci: Steve Jobs, Steve Wozniak a také málo známý Ron Wayne. Ten totiž po několika dnech dostal strach z možného rizika (byl starší než jeho společníci a jako jediný měl nějaký majetek), a tak ze společnosti vystoupil. Dnes by byl miliardářem.

 
Cookie intuitivního marketingu: Jak dobrá i špatná rozhodnutí změní váš život

Nahoru nebo dolů, úspěch či neúspěch. Záleží to jen na vašich rozhodnutích. Intuitivní podnikatelé se rozhodují zodpovědně, ale neotálejí..

 
Život nás občas staví před významná rozhodnutí. A my buď odpovíme, nebo nevidíme tu důležitost a necháme příležitost odplynout. Někdy máme obavy z následků, jindy jsme prostě spokojení s tím, co je. Jenže budoucnost málokdy bývá prodloužením dneška.

"Kdo ví, co sám sobě říká, když si vzpomene, že mohl utrácet miliony."

Alistair Taylor, tajemník Briana Epsteina, byl u toho, když podepisoval manažerskou smlouvu s tehdy jen málo známou skupinou Beatles. Epstein počítal i s nějakým procentem pro něj, ale Taylor to odmítl. "Stačilo mi, že mám dobrou práci," řekl později. Jenže když se Beatles rozpadli, ocitl se ze dne na den na dlažbě a bez peněz.

Jobsův životopisec napsal, že Ron Wayne dnes žije z důchodu a hraje centové hry na automatech. Sice řekl, že svého rozhodnutí nelituje, ale kdo ví, co sám sobě říká, když si vzpomene, že mohl utrácet miliony. Jenže je samozřejmě pozdě.

Bylo by jistě terno, kdybyste koupili třeba akcie Amazonu ve chvíli, kdy vstupoval na burzu. V roce 1997 měly hodnotu necelé 2 dolary za kus. Dnes stojí skoro 3,5 tisíce dolarů. Pokud byste jich tehdy nakupili za dvě stovky, měli byste teď v kapse 350.000 dolarů.

Když šla na burzu společnost Apple, dostali vybraní zaměstnanci akcie zdarma. Udělaly z nich milionáře. Být v jejich kůži, jistě byste neodmítli. Jenže to bylo. Už nevyděláte na Amazonu, Apple, Google, Microsoftu nebo Facebooku. Ale to neznamená, že je všemu konec a žádná šance už nezbývá. Každým dnem se objevují nové firmy, které je možná jednou předeženou v žebříčku nejbohatších. Jen je potřeba se nechovat jako Ron Wayne ( viz také e-book Prosperita na dosah).


Vaše nová šance

Pokud mi nevěříte, mám tu příklad společnosti myWorld, fungující už od roku 2003. Tehdy malá kancelář, přesvědčující obchodníky, aby poskytovali svým zákazníkům výhody. Dnes stále rostoucí holding o nějakých 150 dceřiných firmách s hodnotou přes miliardu dolarů. Provozující ambiciózní internetové tržiště, cestovatelský portál, největší světový Benefit program, marketingovou agenturu. Fungující ve více jak 50 zemích světa.

Tato společnost chce po 30 měsících přípravy vstoupit na burzu. A už teď rozhodla, že část akcií dá svým spolupracovníkům. Zdarma. My všichni, kdo se v dceřiné společnosti Lyconet Marketing Agency na jejím úspěchu podílíme, už dostáváme podíly, které pak vyměníme za akcie. Nejlepší na tom je, že během těch 30 měsíců se může připojit každý, včetně vás, a každý tedy může získat své akcie. Počet bude záležet ne na "odpracovaných letech", ale na aktivitě. Podívejte se na video.

Co to znamená? Akcie, které možná jednou budou stát stejně nebo více jako ty od Amazonu, můžete získat jaksi navíc, jako třešničku na dortu. Protože jsou výsledkem činnosti, která vám vytvoří trvalý příjem. Nejenže tedy můžete vydělávat 5 tisíc, 500 tisíc nebo třeba i 5 milionů měsíčně, ale ke všemu vám podle toho výdělku ještě budou přibývat poukázky na budoucí akcie.

Nebečte se stádem! Na takové nabídce není o čem přemýšlet. Co můžete ztratit? Vůbec nic. Naopak můžete zbohatnout hned dvakrát. A všechno to záleží jen na vaší aktivitě. Nepřemýšlejte jako Ron Wayne nebo Alistair Taylor. Nebuďte jako členové ovčího stáda, kteří se lekají i vlastního stínu. Rozhodněte se. Každým dnem se vaše šance zmenšuje. Začněte tím, že zdarma a bez závazků stanete členy mého týmu v Lyconet Marketing Agency. Necítíte spokojenost se svými dosavadními příjmy? Hned na tom začneme pracovat:
Začněte podnikat jinak s intuitivním marketingem

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.