Cookie: Jak nepohřbít novoroční předsevzetí
Co vás ovšem naplní nadšením natolik, abyste získali dostatek paliva ke zdárnému dosažení svých cílů? Náhlý nápad, že by bylo dobré zlepšit svůj život, zdokonalit podnikání, vylepšit vztah se zákazníky, to všechno jsou jen výstřely naslepo.
Biblické podobenství vypráví o dvou mužích. Jeden postavil svůj dům na písku, a když přišla nepohoda, zhroutil se. Druhý vystavěl svůj příbytek na skále a žádná bouře mu neuškodila.
Co je tou skálou v případě vašich předsevzetí? Dalo by se to shrnout do věty "Vím, co chci". Lidé, kteří staví na hodnotách a jejich záměry jsou s nimi pevně spojené, nemají problém rozvíjet to, co je napadlo. Postupují k cíli a uvítají cokoliv, co jejich cestu urychlí nebo zlepší.
Cesta je pak zřetelně narýsovaná. Jsou na ní ukazatele a milníky. Ne že by byla bez zatáček, výmolů i občasných slepých odboček. Ale neztratíte se na ní.
Ovšem ti, co staví na písku, jen upírají oči ke vzdušným zámkům. Pořádně nevědí, jak se k nim dostat. Mají jen nejasnou představu, co chtějí. Jedni se honí za penězi a když je konečně mají, přijde kocovina. Další se zase soustředí jen na to, co je baví, a už pak jaksi programově opustí nápady, které by je z této idyly vytrhly, i kdyby měli další rok třít bídu s nouzí ( viz také Jak nebýt cestovním feťákem a konečně se dočkat úspěchu).
V intuitivním marketingu platí, že je potřeba dávat lidem něco užitečného, poskytnout jim hodnotu, která není jen na oko a nevyjadřuje pouze naše sobecké zájmy. Protože až z této hodnoty a jejího přijetí zákazníky vyplývají jak peníze, tak osobní uspokojení.

Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.