Cookie: Krabí efekt
Říkáme si sice homo sapiens, ale velká část naší myšlenkové, a hlavně instinktivní výbavy pochází z pravěku. Proto se často chováme jako tlupa opic. I v tomto případě. Jedinci, kteří se vystupují nekonformně, mohou narušit jednotu, přitáhnout pozornost predátorů nebo vyvolat nelibost bohů. Proto se je jejich okolí usilovně snaží stáhnout nazpátek.
Ano, často se říká, že hlavním důvodem je, že průměrní lidé nemají rádi, když se nad ně někdo vyvyšuje. To s tím souvisí. Když i jeden člověk zvedne laťku, další ho budou následovat, a nakonec tu námahu musí podstoupit všichni. Je to jako stěhování. A víme - jak se říká - že je lepší vyhořet, než se stěhovat.
Pokud jste jedním z těch, kteří se snaží uniknout z kbelíku, tak to jistě znáte. Vaši známí vám při každé vhodné příležitosti opakují, že jste ztratili rozum. "Zrovna na tebe někdo čeká!" můžete slyšet, když uvažujete o podnikání. "Jen běž dál od té sekty!" říkají, když se začnete zajímat o síťový marketing. Ale víte co? Zdaleka nejste první.
Když Marconi začal mezi svými blízkými mluvit o přenosu elektrického signálu vzduchem, chtěli ho zavřít do blázince. Tomáš Baťa byl obviňován, že ničí ševce. Ještě v 50. letech byly franšízy považovány za podvod a sekty, stejně jako dnes síťový marketing.
A tak by se dalo pokračovat. Hledáte-li tedy způsob, jak se s reakcí svého okolí vypořádat, jednoduše si uvědomte, že to je normální součást úspěchu. Většina úspěšných si tím musela projít a jsou úspěšní právě proto, že i přes to všechno vytrvali.

Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.