Cookie: Proč je dobré být hladový a bez peněz

 

Beatles tehdy znalo jen pár fandů v Liverpoolu. Jejich novopečený manažer Brian Epstein marně obcházel gramofonové firmy, aby jim zajistil nahrávání. Nakonec mu jeden člověk řekl: "Vy potřebujete nějakého hladového producenta," vytočil číslo, komusi na druhé straně pustil demonahrávku, a věci se daly do pohybu. I vy potřebujete být hladoví a bez peněz.

 
Cookie intuitivního marketingu: Proč je dobré být hladový a bez peněz

Být bez peněz je silná motivace. Alespoň pro ty lidi, kteří nechtějí být na mizině do smrti.

 
Důvod je jednoduchý. Lidé, kteří už mají svoje, se nikam dál nehrnou. Nemají potřebu dělat něco navíc, pouštět se do riskantních věcí, nebo i jen nepohodlných činností.

Stává se to i v síťovém marketingu. Ten má výhodu, že vstupní investice jsou nízké, někdy i nulové. A tak si to jdou lidé zkusit. Nadšení jim vydrží nanejvýš do desátého odmítnutí, pak to vzdají, nebo přestanou vyvíjet aktivitu. Zato jsou potom aktivní na sociálních sítích, kde na organizaci nenechají nit suchou. To ona přece může za to, že místo očekávaných milionů nemají nic.

"Že jste úspěšní se těžko dokazuje řečmi nebo papíry."

Říká se, že člověk má mít nějakou pěknou vizi, která ho potáhne. To je sice pravda, ale protože její naplnění bývá vzdálené a cesta hodně mlhavá, neděje se nic. Proto je lepší být v počátečním stádiu "přízemním materialistou". Opravdu silnou bezprostřední motivací je totiž buď potřeba něco dokázat, nebo si vydělat na hypotéku a jiné dluhy. Případně obojí dohromady. A jak přesvědčit okolí, že jste opravdu dobří? Samozřejmě zase nejlépe penězi či tím, co si za ně pořídíte.

Aby bylo jasno, neříkám, že máte celý život vydělávat něčím, co vás nebaví. I když to tak dělá spousta zaměstnanců. Ale… Ušlechtilé a vizionářské pohnutky jsou jistě fajn, když je však nepřevedete na peníze, zůstanou vám viset nad hlavou jako nedosažitelné hvězdy. A vy budete říkat: "Jednou, jednou to opravdu dokážu…" Bohužel ne.

Pokud máte nedostatek peněz, je to jasné. Jestli není zase tak naléhavý, udělejte z něj nebezpečí, které je potřeba hned řešit.

Konec konců, co mnozí zaměstnanci zjistili, když museli být kvůli covidu doma a pobírat méně peněz? Předtím si mysleli, že když je nedostatek pracovníků, mají své příjmy jisté. Najednou viděli, že to není pravda.

Komentujte na Facebooku - Intuitivní marketingJestliže vás pohání potřeba ukázat světu, co je ve vás, převeďte si to také na materiálno. Že jste úspěšní se těžko dokazuje řečmi nebo papíry. Domem, autem, cizokrajnou dovolenou a dalšími věcmi, které jsou vidět, to dosvědčíte snadno. Znovu opakuji, že to možná vypadá jako přízemní materialismus, ale jinak to nefunguje. Vznešené ideje se dají odkládat, a také se to děje. Pokud nepociťujete silnou naléhavost, většinou se brzy vzdáte ( více se dozvíte v e-booku Po spirále vzhůru).

Příběhy lidí, kteří se z nejchudších poměrů vypracovali na boháče, nejsou pohádkami. Počáteční nevýhody posilují potřebu ukázat světu, co v nás je. A není na tom nic špatného, naopak. Nebýt této potřeby, ještě bychom seděli v jeskyni, či spíš dávno vymřeli. Tím, že chcete vyniknout, tedy sloužíte celé společnosti. J8 to tak dělám, vy to můžete dělat také. Viz formulář na konci článku.

 
Jsou i výjimky. Steve Jobs, známý svým šíleným pracovním tempem měl pro něj ospravedlnění. Celý život ho provázela předtucha, že se nedožije vysokého věku. A protože chtěl změnit svět, musel to udělat rychle.

A ještě jednu věc vám doporučím. Chcete-li si pořídit dům za 10 milionů nebo auto za dva, nechápejte to jako budoucí náklad, ale coby současný dluh. Domu nebo auta se člověk může vzdát, když se mu zdá nepohodlné ne ně vydělat, ale dluhy se musí platit, a to nejlépe hned.

Buďte vítězem!Jsem samozřejmě přesvědčený, že hladoví lidé se nejlépe uplatní v síťovém marketingu. Protože tam se dá při správné motivaci a odpovídajícím úsilí opravdu postupovat rychle a získat to, co jste si předsevzali. Navíc bez nutnosti zadlužit se na začátku ještě víc, jak je to běžné v klasickém podnikání. Máte zájem? Seznamte se s touto příležitostí:

 

Seznamte se se Strategii úspěšného života

 
Přečtěte si, jak žít tak, jak sami chcete:

Informace o nakládání s osobními daty zde