Úspěch

Cookie: Dokážete víc, než si myslíte

Cookie intuitivního marketingu: Dokážete víc, než si myslíteKde je hranice toho, co dokážete? Dál, než si myslíte. Stojíte v houstnoucím šeru a před vámi svítí chodník ze žhavého uhlí. Někde v hlavě máte uloženou informaci, že jeho teplota dosahuje 700 stupňů. Že to naprosto stačí, aby se vám bosá chodidla proměnila v černý škvarek. Ale nemyslíte na to. Vlastně nemyslíte vůbec na nic. Nadechnete se a jdete. Cítíte...

Záleží na vás, jaké lidi potkáváte

Záleží na vás, jaké lidi potkáváteSvět není takový, jaký ho vidíme, ale jak nám ho ukazuje naše mysl. Povídali jsme si s jedním známým o úřadech. Já mu líčil, jak je úřednice, se kterou jednám, vcelku přívětivá a ochotná. On mi zase popisoval zákeřnou a nepříjemnou babu, se kterou musí jednat. K našemu překvapení jsme se ale nakonec shodli, že popisujeme jednu a tu samou paní. Jak je ale možné, že...

Čas je život a utíká vám den za dnem. Začněte ho konečně využívat

Čas je život a utíká vám den za dnem. Začněte ho konečně využívatDonekonečna se na svobodu čekat nedá. Jinak vám život proteče mezi prsty. "Dřív mě to bavilo, ale teď už ne," řekl mi majitel prodejny s potravinami. Narážel nejen na rostoucí regulaci a množící se kontroly, ale také na neměnný denní režim, začínající brzo ráno a končící pozdě večer. Mnozí podnikatelé začínali, aby byli svobodní, a po mnoha letech práce zjišťují...

Strach, který zabíjí úspěch v podnikání, a jak na něj vyzrát

Strach, který zabíjí úspěch v podnikání, a jak na něj vyzrátBojíte se být jiní než lidé kolem vás? Ale oni přece nejsou úspěšní. Raději se tedy toho strachu zbavte. V době pravěku znamenalo být jiný než ostatní takřka jistou smrt. Tlupa ho totiž bez milosti vyhnala. I známý "ledový muž" Ötzi, nalezený v ledovci byl zřejmě vyhnancem, pronásledovaným nepřáteli. Nedivme se proto, že je v nás ten strach stále tak silný, že nám brání v úspěchu. Proto...

Kdy je originalita na škodu a je lepší se jí vyhnout

Kdy je originalita na škodu a je lepší se jí vyhnoutOriginalita je důležitá a sám často radím, abyste byli odlišní. Ale někdy naopak originalita škodí a je potřeba se jí obloukem vyhnout. "Není nad původnost, každý po ní touží; lidé chodí přes most, to já půjdu louží," napsal kdysi Karel Havlíček Borovský. V podnikání se také setkáváme s originalitou za každou cenu, zbytečnou a kazící úspěch. Která to je a proč vám jen uškodí?

Stránky