Úspěch

Cookie: Časožrouti

Cookie intuitivního marketingu: Časožrouti"Bože, dej mi vytrvalost, abych překonal věci, které změnit nemohu, dej mi sílu, abych změnil věci, které změnit mohu, dej mi moudrost, abych tyto věci dokázal rozlišit. " napsal antický dramatik Aischylos. Je pravda, že lidé si ta slova docela často a rádi připomínají i dnes. Bodejť by ne, když jsou vlastně základem hospodaření s časem, u podnikatelů i zaměstnanců.

Cookie: Krabí efekt

Cookie: Krabí efekt Dejte do kbelíku jednoho kraba a během hodiny z něj vyleze a zmizí. Dejte tam ale krabů víc a všichni zůstanou v kbelíku, protože se navzájem stahují nazpátek. Říká se tomu krabí efekt. Lidé se často chovají stejně. Jedince, kteří se snaží vyniknout nebo si jít za svým snem, vší silou stahují nazpátek. Ne kvůli závisti, jak se říká, ale protože porušují pravidla tlupy.

6 věcí, které je potřeba změnit, chcete-li být úspěšnými podnikateli

6 věcí, které je potřeba změnit, chcete-li být úspěšnými podnikateliNedávno mě zaujal dotaz na Facebooku. Pán, který už překročil třicítku, se zcela vážně dožadoval rady, v čem podnikat, kde potkat příležitost a jak sehnat společníky či obchodní partnery. Ale hned dodával, že se mu nelíbí to a ono… Snad vám to přijde spíš jako kuriozita, ale svět je plný podobných lidí, a to nejen mezi těmi, kteří se po podnikání teprve rozhlížejí.

Negativní komentáře nechte broukům Pytlíkům

Negativní komentáře nechte broukům Pytlíkům"Prosím vás, co nám to tady vykládáte? Vždyť ta věc za nic nestojí!" S podobnými komentáři se na sociálních sítích setkáváme každý den. Od Bitcoinů přes auta a zájezdy až po rohlíky. Svět je plný brouků Pytlíků, kteří všechno vědí, všechno znají a všude byli. Jistě, můžete mít na mnoho věcí kritický názor. Ale nechte si ho raději pro sebe. Je k tomu jeden dobrý důvod.

Nástěnka vizí? Znám něco lepšího

Nástěnka vizí? Znám něco lepšíhoNástěnku vizí jsem měl asi dvakrát. Protože můj stůl stojí proti oknu, musel jsem ji pověsit na bok. Tam jsem ji viděl asi tak dvakrát za dobu její existence. A stejně jsem nevěděl, co s ní. Mám jezdit očima od obrázku k obrázku a říkat si "Jejda, ty hodinky bych tedy fakt chtěl. I auto."? Nebo upřeně zírat na nástěnku jako na jeden obraz? Naštěstí existuje lepší řešení.

Stránky