Proč vám přeji nepohodlí a co byste právě teď měli pro svůj úspěch udělat
Zaměstnanec se zase obloukem vyhne podniku, kde každý rok mění pracovní zařazení a funkce, protože prý na tohle nemá nervy. Jsme tím však sami proti sobě. Intuitivní podnikatel ví, že je potřeba se učit celý život.
Ve škole jsme se učili, že sotva dosáhneme dospělosti, začne se náš mozek scvrkávat a hloupnout. Nové výzkumy ovšem naznačují něco jiného. Učením se bez ohledu na věk mění neuronové trasy. Ty jsou mnohem důležitější, než počty mozkových buněk. Ovlivňují totiž naše chování. Nejde samozřejmě jen o to, co se dozvíme před tabulí, na semináři či v knize. V intuitivním marketingu se řídíme zásadou, že dospělí se často učí řešením situací.
Vyjet ze starých kolejí je nepohodlné, ale úspěch to vyžaduje
Jestliže tedy někdo sedí deset let na stejném místě a dělá stejné věci, jeho mozek si zvykne na vyjetou trasu a není příliš schopen přicházet s novými myšlenkami a řešeními. Dokonce bude – v zájmu svého klidu – takový člověk blokovat aktivnější spolupracovníky. Podobně podnikatel, který zapadne do vyjetých kolejí, není schopen reagovat na změny trhu. Jeho jedinou reakcí je pak často sepisování nenávistných reakcí pod články o úspěšných ( viz také Všichni máme vymyté mozky aneb Jak funguje motivace).
I když se vám tedy změny nebo nepříjemné situace nelíbí, neměli byste se jim vyhýbat. Jednak proto, že když nic neřešíte, nic se nenaučíte a vaše kreativní schopnosti upadají. Nakonec se budou vaše reakce řídit jen jednou šablonou ( Jak to změnit se dočtete v e-knize Výtah k úspěchu).

Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.