Miloš Toman: Zajistím vám věrné zákazníky
 

Možná teď sedíte v zavřené prodejně, restauraci nebo provozovně služeb. A těšíte se, že až karanténa pomine, všechno se vrátí ke stavu, který byl předtím. Musím vás v tom zklamat. Ukazuje se naopak, že je třeba očekávat krizi. Všichni budou chtít dohnat výpadek, ale zákazníci v obavě z budoucnosti omezí nakupování. Na některé podnikatele nezbydou ani zákazníci, ani jejich peníze.

 

Vaším největším aktivem se stává věrný zákazník

Tím, co bude v nejbližší době rozhodovat, jsou vztahy se zákazníky a komunikace s nimi. Ty určí, jestli vaše prodejna, provozovna či restaurace bude prázdná nebo plná. I v krizi se dá prosperovat, ale je potřeba vědět, jak na to.

Mám se získáváním zákazníků a posilováním jejich věrnosti více jak 25 let zkušeností. Proto není můj IM+ Věrnostní program založený na teorii a přehnaných slibech, ale je reálnou vstupenkou mezi podnikatele, kteří tuto krizi přežijí a využijí ji k posílení svých pozic. Získáte moje know-how, které už podnikatelům vydělalo miliony, tak levně, jak je to jen možné. Za cenu, která začíná na hodnotě průměrného kávovaru.


Co je pro to potřeba udělat?

Stáhněte si informační brožuru, přečtěte si ji a ozvěte se. Můžeme začít co nejdříve, než krize nabere na síle.

Co se v brožuře dozvíte:

  • jak naplnit prodejnu a restauraci věrnými zákazníky
  • jak řídit loajalitu zákazníků s pomocí programu
  • co obsahuje know-how, které získáte

Stáhnout brožuru:

Informace o nakládání s osobními daty zde.