7 marketingových zásad, které se nevyplatí podceňovat

 

Marketing menších podnikatelů má jiná pravidla, než je tomu u velkých firem. Přesto se bez něj neobjedete, zvlášť v dnešní době. A hlavně bez sedmi zásad, které jsou popsány v této e-knize. Až ji dočtete, budete vědět, že některé věci se zkrátka nevyplatí podceňovat a pokud se jim naopak budete věnovat, přispějí k vašemu podnikatelskému úspěchu, udržení se na trhu a zvýšení obratu a prodeje.

 
E-book 7 marketingových zásad, které se nevyplatí podceňovat od Miloše Tomana
 
Menší podnikatelé nepotřebují jakýkoliv marketing, ale takový, který odpovídá jejich požadavkům a možnostem. Je jím intuitivní marketing. Tento e-book z něj vychází, a proto v něm najdete takové odpovědi, jaké potřebujete.

V e-knize se například dozvíte

  • proč jen jeden cirkus na světě vyčnívá nad ostatní
  • jak propojit marketing s prodejem
  • proč se řídit japonským konceptem Ikigai
  • co se děje v hlavách zákazníků
  • jak dělat efektivně marketing na sociálních sítích

Ve formátu PDF.

Zdarma - za 0,00 Kč

 

Stáhněte si zdarma e-book 7 marketingových zásad, které se nevyplatí podceňovat od Miloše Tomana

Informace o nakládání s osobními daty zde