7 marketingových zásad, které se nevyplatí podceňovat

 

Marketing menších podnikatelů vypadá jinak, než ho dělají korporace a řetězce. Proto je nemůžete napodobovat, ale potřebujete jít vlastní cestou. Využijte 7 zásad, které jsou popsány v této e-knize. Až ji dočtete, budete schopni dělat marketing a podnikání jinak. Tak, aby vám to maximálně vyhovovalo a přinášelo výsledky.

 
E-book 7 marketingových zásad, které se nevyplatí podceňovat od Miloše Tomana
 
Menší podnikatelé potřebují svůj marketing. Tím je intuitivní marketing, z něhož tento e-book vychází. Nevyžaduje vysoké náklady, ale vystačí si s chytrými nápady. Zatímco většina se v marketingu žene směrem, který už dávno zastaral, vy se vydejte po své cestě. Zde najdete takové odpovědi na své otázky, jaké právě potřebujete.

V e-knize se například dozvíte

  • proč jen jeden cirkus na světě vyčnívá nad ostatní
  • jak propojit marketing s prodejem
  • proč se řídit japonským konceptem Ikigai
  • jak zjistit, na co zákazníci myslí
  • jak dělat efektivně marketing na sociálních sítích

Ve formátu PDF.


Sáhněte si zdarma:

Informace o nakládání s osobními daty zde