Intuitivní marketing v prodejně

 

Má nezávislý obchodník v době krize šanci přežít nebo dokonce prosperovat, ať už prodává rohlíky nebo hřebíky? Když navíc řetězce a korporace čerpají ze svých rezerv, které jste vy už možná vyprázdnili nebo nikdy neměli? Existuje něco, co vám v tom pomůže? Odpověď zní, že ano. Je potřeba dělat své podnikání jinak.

 
E-book Intuitivní marketing v prodejně od Miloše Tomana
 
Odpověď, jak na to, je v už třetím, rozšířeném vydání knihy Intuitivní marketing v prodejně. Na téměř sto stránkách najdete množství originálních rad a inspirace pro tradiční maloobchod. Místo nezáživné teorie je zde samá praxe a ihned použitelné návody.

Není to kniha na jedno přečtení. Ti, co chtějí obstát v této době, ji používají denně.

V e-knize "Intuitivní marketing v prodejně" (formát A5, 90 stran, PDF), si kromě jiného přečtěte:

  • jakou cenu má věrný zákazník
  • jak aktivním prodejem navýšit tržby o desítky procent
  • jak přimět zákazníky, aby u vás utráceli znovu a znovu
  • proč jsou v moderní prodejně zážitky důležitější než zboží
  • jaký zesilovač prodeje v supermarketech nenajdete, ale vy ho můžete mít


Sáhněte si zdarma:

Informace o nakládání s osobními daty zde