Intuitivní marketing v prodejně

 

Má nezávislý obchodník šanci přežít vedle větší a silnější konkurence, nebo dokonce prosperovat, ať už prodává rohlíky nebo hřebíky? Existuje něco, co vám v tom pomůže? Odpověď zní, že ano. Je potřeba prodávat jinak než řetězce.

 
E-book Intuitivní marketing v prodejně od Miloše Tomana
 
Odpověď, jak na to, je v už třetím, rozšířeném vydání knihy Intuitivní marketing v prodejně. Na téměř sto stránkách najdete množství originálních rad a inspirace pro tradiční maloobchod. Místo nezáživné teorie je zde samá praxe a ihned použitelné návody.

Není to kniha na jedno přečtení. Ti, co chtějí obstát v této době, ji používají denně.


V e-knize se dočtete:

  • jakou cenu má věrný zákazník
  • jak aktivním prodejem navýšit tržby o desítky procent
  • jak přimět zákazníky, aby u vás utráceli znovu a znovu
  • proč jsou v moderní prodejně zážitky důležitější než zboží
  • jaký zesilovač prodeje v supermarketech nenajdete, ale vy ho můžete mít

 
PDF, 90 stran, optimalizováno pro mobily a tablety


Sáhněte si zdarma:

Informace o nakládání s osobními daty zde