Intuitivní marketing v prodejně

 

Může i v konkurenci nadnárodních korporací a řetězců prosperovat nezávislá prodejna, ať už prodáváte rohlíky nebo hřebíky? Jak naplno využít jejích možností a jak zjistit, jaký potenciál vlastně má? Jak vypadají nástroje, které vám v tom pomohou?

 
E-book Intuitivní marketing v prodejně od Miloše Tomana
 
Na všechny tyto otázky odpovídá třetí, přepracované a doplněné vydání knihy Intuitivní marketing v prodejně. Na téměř sto stránkách najdete množství originálních rad a inspirace pro tradiční maloobchod. Místo teorie je zde samá praxe a ihned použitelné návody.

Základem používání intuitivního marketingu v prodejně aktivní prodej. V publikaci zjistíte, že jde o skvělý nástroj právě pro menší obchodníky.

V e-knize "Intuitivní marketing v prodejně" (formát A5, 90 stran, PDF), si proto kromě jiného přečtěte:

  • Jak odstraňovat bariéry, které zákazníkům brání v nákupu
  • Jak v prodejně úžasně fungují instinkty a emoce
  • Jak ovlivnit prodej chováním prodavačů
  • Jak vystavovat zboží a dělat chytré akce
  • Jak a proč posilovat věrnost zákazníků

 Postupy uvedené v této knize také používáme v programu Cashback World PLUS IM

 

Stáhněte si zdarma e-book Intuitivní marketing v prodejně od Miloše Tomana

Informace o nakládání s osobními daty zde.