Intuitivní marketing v restauraci
Řešením je dobrý marketing. Většina vašich kolegů a kolegyň si pořád ještě myslí, že stačí umět dobře uvařit oběd a načepovat pivo. To možná stačilo dřív. Teď je potřeba věnovat se i všemu ostatnímu, co vám přitáhne zákazníky a přesvědčí je, aby u vás utráceli znovu a znovu. Tato kniha je plná praktických a originálních návodů, jak to udělat.
Dozvíte se v ní například, jak získat zájem zákazníků tím, že oslovíte všechny smysly, jak i v době krize udržet ceny a najít lepší nástroje, než jsou slevové portály a laciná meníčka. Také jak zbytečně neutrácet za neúčinnou propagaci.
E-book "Intuitivní marketing v restauraci" vám ukáže, jak dělat marketing restaurace tak, abyste ji zaplnili a měli dobré tržby. A to nenáročně a bez nutnosti investovat velké peníze.
V knize se také dočtete:
- proč McDonald's vydělává miliardy a vy ne
- na co myslí zákazníci a čím je přesvědčíte
- kolik vám vydělají zážitky
- kdy máte dovoleno lhát
- proč se nespoléhat na nízké ceny