Intuitivní marketing v prodejně

 

Má nezávislý obchodník v době krize šanci přežít nebo dokonce prosperovat, ať už prodává rohlíky nebo hřebíky? Když navíc řetězce a korporace čerpají ze svých rezerv, které jste vy už možná vyprázdnili? Existuje něco, co vám v tom pomůže?

 
E-book Intuitivní marketing v prodejně od Miloše Tomana
 
Ano, existuje. Na všechny otázky najdete odpověď v už třetím, rozšířeném vydání knihy Intuitivní marketing v prodejně. Na téměř sto stránkách najdete množství originálních rad a inspirace pro tradiční maloobchod. Místo teorie je zde samá praxe a ihned použitelné návody.

Tato e-kniha není na jedno přečtení. Chcete-li obstát v této těžké době, používejte ji co nejčastěji.

V e-knize "Intuitivní marketing v prodejně" (formát A5, 90 stran, PDF), si kromě jiného přečtěte:

  • že věrný zákazník je vaším největším aktivem
  • jak aktivně prodávat
  • jak vytvářet a řídit věrnost
  • proč a jak se zabývat zážitky
  • jaký zesilovač prodeje v supermarketech nenajdete, ale u vás ano
Zdarma - za 0,00 Kč

 

Nezapomeňte si zaregistrovat odběr newsletterů:

Informace o nakládání s osobními daty zde