Intuitivní marketing v restauraci

 

Pro úspěch restaurace už nestačí jen umět dobře uvařit oběd a načepovat pivo. To jistě dělá i vaše konkurence. Úspěch v současném vysoce konkurenčním prostředí má ten, kdo dokáže do svého podniku přilákat zákazníky a udržet si je. Tato kniha je plná praktických návodů, jak to udělat.

 
E-book Intuitivní marketing v restauraci od Miloše Tomana
 
V e-booku například zjistíte, jak v restauraci oslovit všechny smysly, jak zvýšit ceny a najít lepší nástroje, než jsou slevové portály a laciná meníčka. Také jak zbytečně neutrácet za neúčinnou propagaci. A dá vám recept na věrnost zákazníků.

E-book "Intuitivní marketing v restauraci" vám ukáže, jak dělat marketing restaurace tak, abyste získali nové hosty a udrželi si ty stávající. A to nenáročně a bez nutnosti investovat velké peníze.

V knize se také dočtete:

  • jak vydělávat jako McDonald's
  • jak funguje rozhodování zákazníků a jak ho můžete ovlivnit
  • proč je pro vás důležité působit na všechny smysly
  • kdy máte dovoleno lhát
  • proč byste se neměli nespoléhat na nízké ceny

 Postupy uvedené v této knize také používáme v programu Cashback World PLUS IM


Stáhněte si zdarma e-book Intuitivní marketing v restauraci od Miloše Tomana:

Informace o nakládání s osobními daty zde.