Intuitivní marketing v restauraci

 

Restaurace zasáhla epidemie nejvíc. A až otevřete, nic nebude jako dřív. Zákazníků bude méně a všichni se o ně poperou. Většina tak, jak byli zvyklí dosud. Vy to nedělejte. Co bylo, to bylo. Teď je potřeba změnit přístup. Začněte dělat své podnikání jinak.

 
E-book Intuitivní marketing v restauraci od Miloše Tomana
 
Řešením je dobrý marketing. Většina vašich kolegů a kolegyň si pořád ještě myslí, že stačí umět dobře uvařit oběd a načepovat pivo. To možná stačilo dřív. Teď je potřeba věnovat se i všemu ostatnímu, co vám přitáhne zákazníky a přesvědčí je, aby u vás utráceli znovu a znovu. Tato kniha je plná praktických a originálních návodů, jak to udělat.

Dozvíte se v ní například, jak získat zájem zákazníků tím, že oslovíte všechny smysly, jak i v době krize udržet ceny a najít lepší nástroje, než jsou slevové portály a laciná meníčka. Také jak zbytečně neutrácet za neúčinnou propagaci.

E-book "Intuitivní marketing v restauraci" vám ukáže, jak dělat marketing restaurace tak, abyste ji zaplnili a měli dobré tržby. A to nenáročně a bez nutnosti investovat velké peníze.

V knize se také dočtete:

  • proč McDonald's vydělává miliardy a vy ne
  • na co myslí zákazníci a čím je přesvědčíte
  • kolik vám vydělají zážitky
  • kdy máte dovoleno lhát
  • proč se nespoléhat na nízké ceny
Zdarma - za 0,00 Kč

 

Proč odebírat newslettery Intuitivního marketingu

 
Protože 99 % informací v nich jsou praktické inspirace a návody, jak dělat podnikání a marketing jinak, úspěšněji, a přitom šetřit náklady. Můžete je použít ještě ten den, kdy si je v newsletteru přečtete, a neztrácet čas.

Informace o nakládání s osobními daty zde