Metoda zlatých stránek - jak najít nové zákazníky

 

Je nejvhodnější rozšiřovat trhy do dálky? Z lokálního trhu udělat globální? Jak kdy. Někdy je lépe soustředit se místo expanze na "zahušťování" trhu. Nebo najít nové příležitosti a klienty tam, kde jste je dosud neviděli. Kdo všechno tedy může být vaším zákazníkem a komu všemu můžete svými produkty prospět? Na to vám odpoví tento e-book.

 
E-book Metoda zlatých stránek - jak najít nové zákazníky od Miloše Tomana
 
V příručkách pro obchodníky najdete spoustu návodů, jak se dopracovat k teoretickému poznání zákazníka. Stejně tak tam najdete i praktické pokyny, jak použít konkrétních databází. Co ale mezi tím, kdy teoreticky znáte trh, víte, jak opsat adresy jednotlivých zákazníků, ale nedokážete říci kterých? Nebo když chcete svůj trh rozšířit o nové zákazníky z jiných oblastí, ale ne a ne vás napadnout, jaké oblasti podnikání by to tedy měly být a komu všemu může být váš produkt užitečný?

Odpověď najdete v této e-knize.

Ve formátu PDF.

 Získané vědomosti můžete uplatnit i jako člen sítě Lyconet a využít je k vydělávání peněz.

 

Stáhněte si zdarma e-book Metoda zlatých stránek od Miloše Tomana

Informace o nakládání s osobními daty zde.