Řeč těla pro obchodníky

 

Když se řekne obchodník, představíme si výřečného člověka, který dokáže svého zákazníka umluvit. A ten si zase nechá hodně věcí pro sebe. Naštěstí nemluvíme jen slovy. Většina sdělení, která druhé straně předáváme, patří do řeči těla. Pro prodejce je proto důležité ji znát.

 
E-book Řeč těla pro obchodníky od Miloše Tomana
 
V této e-knize s názornými fotografiemi se podíváme na několik důležitých momentů v obchodním jednání. Prvním z nich je přivítání, které už samo o sobě naznačuje, jak se asi rozhovor bude vyvíjet – pokud ho aktivně nepřizpůsobíte svým potřebám. Ukážeme si, co se pak při jednání dá vyčíst z tváře a zejména z pozorování rukou. Gesta zájmu i nezájmu, včetně vyjádření podráždění nebo dokonce zlosti. A řekneme si také, jak na tato gesta vhodně reagovat.

Zdarma - za 0,00 Kč


Nezapomeňte si zaregistrovat odběr newsletterů:

Informace o nakládání s osobními daty zde