Od poslání ke strategii - postavte se na pevné základy

 

Co mám teď dělat? Takovou otázku dnes můžeme slyšet velmi často. Na krizi jsme nebyli připraveni, ale to neznamená, že budeme jen přihlížet. Pokud si tedy kladete tuto otázku i vy, je načase se zabývat podnikatelskou strategií. A právě o ní je tento e-book. O strategii pro menší podnikatele.

 
E-book Od poslání ke strategii - postavte se na pevné základy od Miloše Tomana
 
"Kdysi jsem viděl zajímavou reklamu na nějakou pojistku. Bylo na ní náměstí plné mužů v kloboucích. Při pohledu shora však nebylo možno rozeznat jednoho od druhého. Viděli jste jen jednotvárnou, šedivou masu," říkám v knize.

Stejně tak se to jeví z pohledu zákazníka. Trh je plný firem, které říkají to samé a většinou i dělají to samé. Všichni (nebo skoro všichni) ho ujišťují, že pro něj udělají všechno, co je v jejich silách. Problém je v tom, že nikdo neví, co takové „všechno“ obnáší. Řešením je originální strategie.

V e-knize si můžete také přečíst:

  • proč je důležité začít posláním a vizí
  • jak vytvořit originální strategii
  • jak k tomu použít hodnotovou křivku
  • jak se firmy s originálními strategiemi zbavují konkurence
  • proč všechno úsilí směřovat k zákazníkovi

Ve formátu PDF.

Zdarma - za 0,00 Kč

 

Stáhněte si zdarma e-book Od poslání ke strategii od Miloše Tomana

Informace o nakládání s osobními daty zde
Inspirace zdarma: