Od poslání ke strategii - postavte se na pevné základy

 

Co mám teď dělat? Takovou otázku dnes můžeme slyšet velmi často. Na krizi spojenou s epidemií jsme nebyli připraveni, ale to neznamená, že můžeme jen přihlížet. Nebo čekat, že až se všechno vrátí do starých kolejí. Nic už nebude jako dřív. Proto je načase zabývat se vážně podnikatelskou strategií.

 
E-book Od poslání ke strategii - postavte se na pevné základy od Miloše Tomana
 
"Kdysi jsem viděl zajímavou reklamu na nějakou pojistku. Bylo na ní náměstí plné mužů v kloboucích. Při pohledu shora však nebylo možno rozeznat jednoho od druhého. Viděli jste jen jednotvárnou, šedivou masu," říkám v knize.

Stejně tak se to jeví z pohledu zákazníka. Trh je plný firem, které říkají to samé a většinou i dělají to samé. Jsou jako ovčí stádo, které sice neví, kam jde, ale říká si, že je to asi správná cesta, když tam směřují všichni. Zbavte se tohoto starého myšlení a dělejte podnikání jinak. Začněte originální strategií.

V e-knize si můžete také přečíst:

  • kam by došli tři králové, kdyby je nevedla hvězda na obloze
  • jak vyhmátnout podstatu vašeho podnikání
  • jak snadno vytvořit originální strategii
  • proč se firmy s originálními strategiemi nebojí konkurence
  • jak neodolatelně přitahovat zákazníky

Ve formátu PDF.


Sáhněte si zdarma:

Informace o nakládání s osobními daty zde